Tuesday, December 29, 2009

Selamat tinggal 2009 dan selamat datang 2010

Assalamualaikum w.b t..
Pejam celik..pejam celik..kita sudah sampai ke penghujung tahun 2009..Sehari dua lagi akan tiba tahun baru 2010..maka umur aku akan mengjangkau 40 tahun. 2009 banyak suka dan duka yang melanda hidup aku. 2009 banyak juga ikan-ikan yang menjadi mangsa joran aku..ikan ebek ada lah lebih kurang 20 ekor menjadi lauk pauk keluarga aku..
2009...aku masih lagi bekerja ditempat dan posisi yang sama seperti 2008, alhamdulillah..aku dapat mengurangkan kesilapan semasa bekerja..untuk menyara keluarga aku..2009..alhamdulillah aku dapat seorang anak lagi..menjadi 5 orang kesemuanya..2010..selamat datang aku ucapkan, akan aku isikannya dengan segala perkara yang berfaedah dan berguna untuk aku dan keluarga aku..Selamat datang dan selamat menyambut tahun baru kepada semua kawan-kawan aku..

IKLAN

Pelaris orangkijal

Labels


 

Design by Amanda @ Blogger Buster