Saturday, April 25, 2009

Pada pendapat aku lah..

Perlantikang sepupu najib iaitu dato hishammuding(betul ke aku eje nama dia ni) akan menyebabkang:

a) Umno trg akan kekal bergolak kerana mat said tentu tak puah hati sb skrg dia dah kurang power. Puak deris akan sedikit gembira tp hajat tak tercapai lg. Puak deris akan terus melobi bos baru ni utuk mencalonkan puak dia jd mb..Hal ni, dok kan mat said nok lok je..mungkin sdg merancang strategi sb kuasa mb masih ada lg..kuasa dia yg paling power ialah kuasa membubar dun setelah diperkenankan oleh DYMM Sultan..kita tg dan lihat apa akan berlaku.

b)Pas terengganu akan merasa sedikit gembira..parti umno tengoh bolok dan rakyat tengah mikir knp najib letak sepupu dia kt terengganu..jd org terengganu akan memikirkan PAS lebih baik dari umno..dok bolot langsung dalam PAS.

c)Tanda kejatuhan umno/bn di terengganu..kalu mat said bubar dun skrg umno/bn insya Allah umno/bn akan kalah teruk..atau mungkin mat said akan tanding atas tiket PAS di kijal..ini akan berlaku pada sesiapa pun bila kita dlm keadaan ditekan atau tertekan..!!!Masuklah PAS mat said, senang dan habis cerita. Aku pun akan undi mung kalu mung masuk PAS. Takbir !!!

IKLAN

Pelaris orangkijal

Labels


 

Design by Amanda @ Blogger Buster